g-oodis

Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

dataförbud förklarar nog saken

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 4 juli 2011 19:39

hejhej!

har inte bloggat, men rubriken förklarar.

ehm..i fredags så var jag med älskling.

vi typ hittade inte på så mycket för jag kunde inte vara hemma hos mig p.g.a ngra saker.

fast vi gick på sommarknäppen lite & träffa folk &.s.v.

sen så va vi med jennelie & alva, & jennelie är ju för hääärlig.

ah, jag pallar nt skriva så mke mer, har fett ont i huvet kmr spy snart, men det får jag leva med.

lägger upp en bild på älskling & en på mina puttisar !


pusshej §


   

älskar er alla <3


 
 
Ingen bild

jennelie (A)

5 juli 2011 20:41

jag är fööööör härlig(L)

isabelledengrymmaaa' ★

9 juli 2011 12:20

OFC :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 23 juli 2011 18:21


  frågestund igen , har verkligen inget att göra . fråga vad som helst , bara det är seriöst , & äre inte seriöst så svarar jag nt. okej?! :D   pussN / i ' ...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 23 juli 2011 16:01

häj ! har nt bloggat på ett tag men , ah beror på att jag har vart sjuk tyyyyp ^^ men aja , iaf , paula har sovit hos mej i två nätter , men det va i helgen ngn ggn . & vi va ute & träffa emil , as tråkigt !!!! ehm ... sen så har jag typ ah ,...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 16 juli 2011 16:00


hey . idag har jag typ gått upp ur min säng , ganska smart & göra det kände jag . sen så typ pallade jag nt att le , pallade nt att vara hemma . så drog till farmor 6 farfar dom muntrar alltid upp mig . skiten dödar mig . inget är som förr ...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 15 juli 2011 16:06

häy . jag sov hos mormor & morfar, & jag vaknade & jag tittade ut genom fönstret & såg att ett träd hade blåst ner i trädgården :S HAHA . ja , sen så jag har nt gjort ngt , me jag skriver mer sen . lovar .. :) aja .   puss / i ...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 14 juli 2011 21:39


juste jag glömmde.. men jag har gjort en ny blogg  http://www.PINKLADYY.devote.se jag vet nt vrf det inträffade mej , men jag hade lust , det är lite roligare att ha blogg på olika ställen . :) me jag ska ha kvar den här bloggen självklart ;)...

Presentation


seize the day ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards