g-oodis

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 14 juli 2011 21:39

juste jag glömmde..

men jag har gjort en ny blogg 

http://www.PINKLADYY.devote.se

jag vet nt vrf det inträffade mej , men jag hade lust , det är lite roligare att ha blogg på olika ställen . :)

me jag ska ha kvar den här bloggen självklart ;)


 

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 14 juli 2011 21:29

tjenare allt härligt folk !

idag , har jag typ , lr igår rättare sagt så va jag uppe till 05.34

så jag vaknade ganska sent idag , vid typ 3 ;$

så ja ..

sen när jag vaknade så säger morsan 

- vi ska åka iväg !

jag 

- WTF?! jag har ju precis vaknat !! 

& jag har nt fixa mej lr ngt , hur fan tänker du ?! -.-

morsan 

- men du får skylla dej själv att du vaknar så jävla sent , unge !

jag 

- ah .. men ! .. okej då .. -.-

så jag fick gå & ser ut som en jävla pundare XD

ne men , asså ah fan vad jobbiga föräldrar är igentligen .. dom bara tjatar & tjatar ... !

asså det vore bättre att bo sälv jue :'o

men aja, sånna är föräldrar ..

sen , så har jag vart hos min mormor & morfar hela dagen & är är nu , & kanske ska sova här ifall jag får , så ag kan träffa paula .

saknar henne sjukt .

men aja , lägger upp några bilder jag har gjort .

pözz .


           kommentera gärna :d

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


seize the day ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards