g-oodis

Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

näst sista dagen på Öland.

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 25 juni 2011 19:44

hejsan alla söta & fula läsare!

idag vaknade jag ungefär kl 12.

& då så, typ 30 min efter, så skulle vi åka iväg, då åkte vi till ett ställe där det fanns kläder & sånt.

& sen så åt vi på en fin resturang & jag åt kuckling & pommes.

GOTT!

& sen så skulle vi fika ute i skogen typ, men då började det ösregna så det gick inte. sen så stannade vi vid en affär & där fanns det allt möjligt, & joffe hittade massa typ porrsaker XD

haha, han hittade en dildo lr ngt, & sen en leksak, som två st jukkar med varann XDDD

fyfan vad illa.

aja, sen så gick vi till godisaffären som fanns bredvid, & det var asgöött godis, & jag fick 100 :- & köpa godis för.

& det var as gött. fett gott godis !!!

& sen så pkte vi hem, & nu sitter jag här & ska äta grillat kött, fett gött!

aja, ska dra mej nu.


pussssssss.

 
 
alin

alin

26 juni 2011 16:28

fin blogg gumman!
<3

http://kebabdroger.blogg.se

isabelledengrymmaaa' ★

28 juni 2011 18:15

aw tack !
men du har finare

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 23 juli 2011 18:21


  frågestund igen , har verkligen inget att göra . fråga vad som helst , bara det är seriöst , & äre inte seriöst så svarar jag nt. okej?! :D   pussN / i ' ...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 23 juli 2011 16:01

häj ! har nt bloggat på ett tag men , ah beror på att jag har vart sjuk tyyyyp ^^ men aja , iaf , paula har sovit hos mej i två nätter , men det va i helgen ngn ggn . & vi va ute & träffa emil , as tråkigt !!!! ehm ... sen så har jag typ ah ,...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 16 juli 2011 16:00


hey . idag har jag typ gått upp ur min säng , ganska smart & göra det kände jag . sen så typ pallade jag nt att le , pallade nt att vara hemma . så drog till farmor 6 farfar dom muntrar alltid upp mig . skiten dödar mig . inget är som förr ...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 15 juli 2011 16:06

häy . jag sov hos mormor & morfar, & jag vaknade & jag tittade ut genom fönstret & såg att ett träd hade blåst ner i trädgården :S HAHA . ja , sen så jag har nt gjort ngt , me jag skriver mer sen . lovar .. :) aja .   puss / i ...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 14 juli 2011 21:39


juste jag glömmde.. men jag har gjort en ny blogg  http://www.PINKLADYY.devote.se jag vet nt vrf det inträffade mej , men jag hade lust , det är lite roligare att ha blogg på olika ställen . :) me jag ska ha kvar den här bloggen självklart ;)...

Presentation


seize the day ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards