g-oodis

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 9 juni 2011 14:10

hejhej igen !

idag har jag vart i skolan & det var friidrottsdag, & det första man gör är ju att sträcka muskeln i låret.. & så benet är typ redan av så kunde inte göra ngt. :(

ah, & så lärda jag mej att göra ngt konstigt vet nt vad et heter men typ ståpåhänderbrygga XD.

& så typ så när jag skulle stöta kula så kastade jag 4.04 -.-

låååååååångt.

aja, sen så när vi skulle köra 600m. då så ramla matilda & tappa luften.. :(

läskigt, hoppas du mår bra nu gumman! ♥

ah, & så har det vart en bra dag :)

kommer lite bilder efter dagen på kunsvalla.


pusshej.

här är jag!

   jag igen !   sol, vacker sommarkväll :)   emma hoppar, duktig emma :D   jag igen.. :)   jag igen :)   & jag igen .   emma igen, duktig emma :D   emma igeeeeeen ♥   jaaag X'd   jag, älskar vädret :D   jag jular :D   hanna :D   jag & hanna :D   mina puttisar. ♥   min tredje puttis. ♥   hanna, jennelie, alva, & izabelle :)   diggar bilden hårt :D (misstolk^^)   jackie & emma :D   maja, hoppar högt ! :o    jennelie, & laura <3   ellen sover, jacob & johannes :)  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


seize the day ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards