g-oodis

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 6 juni 2011 18:58

    jao, nu har paula åkt hem, & jag har ont i huvet. -.-

har nt så mke & skriva idag, men vädret är bäst !

ska fråga morsan om vi ksk kan ta ett kvällsdopp lr ngt.

& så nu sitter man här & laddar upp bilder från kameran.



casper jacobsson ♥ isabelle tellström!

casper, du är den enda för mej, jag behöver dej.

jag älskar dej runt jorden.om jag kunde så skulle jag ge dej hela världen.

jag klarar allt jag bara har dej vid min sida.

utan dej så hade mitt hjärta vara tomt.

jag ska aldrig lämna dej.

du betyder mest för mej, utan dej ingen isabelle.

du är solen i mitt liv.

att ha dej vis min sida, det är vad jag alltid drömt om.

jag lovar att alltid finnas här för dig.

din personlighet är speciell, din värme oxå, din kärlek är underbar.

du är det finaste som finns !

älskar dej mer än du kan förså.

allt jag skriver här, så äre jag känner för dej älskling.

du ska veta jag gör allt för dej.

älskling, du är det bästa som hänt mej,

jag lovar & aldrig lämna dej.

du är hela min värld.

du & jag.

jag & du.

vi !

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 6 juni 2011 13:00

  hejsan !

idag har jag & paula, gått igen, ingen nyhet precis men.. ah.

ähm.. & köpt cola, :D

ehm.. jao, bjuder på bild som ni sr, ifall ni nt är blinda.. hehe.

nu sitter vi här & chillar.

snart ska vi la sola,hare bra allihopa.


pusshej.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


seize the day ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards