g-oodis

Direktlänk till inlägg 15 juni 2011

ojjjj, nt bloggat på ett tag ^^

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 15 juni 2011 15:27

jao då får jag väl ta allt enda sen senast jag bloggade, jao.

den här veckan i skolan har vi bara chillat kan man säga, gött fan!

sen så har vi typ städat bänkar o.s.v

jao, igår så var jag hos min mormor & morfar, & jag fick en NY plattång.

hääääääärligt!

sen så var vi där ett tag, & så snackade jag, mamma & mormor lite "vuxenprat" asså inget snuskigt (misstolk^^) men ah ni fattar.

sen idag så har jag vart i skolan, kulkul.

jao idag så vare bara fett chill asså, nt en ända lektion!

vi typ fixa bänkarna, igen..

sen så när vi skulle äta så johannes han jonglerar (stavning) ned tallrikar, & då ska gabbe givetvis försöka, men det går nt särskillt bra.. han typ slänger den i backen & får massa bitar av tallriken i handen på ngt sätt jag nt fattar, & det typ bara spruuuuuuuuta blod :(

asså han bara typ va' as glad fast han hade värsta glasbiten i handen :S

jag skulle fan galltjuta. XD

sen så har vi övat i kyrkan inför skolavslutningen, PINSAMT VÄRRE!

asså man ska niga? :o

nt LIIIITE gayigt.

jaja, man får ibland stå ut med skiten.

men sen så idag i skolan så tog casper bilder på mej & la ut på fb :((

jag = 'fulefan'

casper = FINAST SOM FINNS !

jag, casper, & angelika vi är fan bäääst!

Orange, Apple, and Banana :DDD

loveu <3

jao & imorrn äre ju skolavslutning, jävligt chill, men NERVÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖST !

& jag ska gå med min älskade casper! 


älskar dej till tusen casper, du gör min dag. skulle jag nt ha dej så skulle jag nt ha ngt. du får mej att orka när livt känns som värst. att ha dej nära mej då blir man varm i hela kroppen.

du är det bästa som hänt mej älskling. vill ALDRIG förlora dej, för gör jag det då förlorar jag mitt allt. du betyder mest för mej, jag älskar dej runt universum. lämna mej aldrig!

du är min värld ! <3


bloggar mer sen ifall jag orkar, kommer väl ngra bilder, som jag tkr ni ska kommentera :)

   okej casper, den vart ganska okej :D <333333333333333


pusshej! 

 
 
Ingen bild

Anna

15 juni 2011 16:27

Hoppas det går bra på skolavslutningen nu !
Och att du/ni får en toppen SOMMAR !!!!

isabelledengrymmaaa' ★

18 juni 2011 00:53

haha, tack !
det blir en bra sommar :D

 
Ingen bild

Angelika

15 juni 2011 16:32

Banana-Bästavän <3333. :*
Orange-Brotheer :DDDDD

isabelledengrymmaaa' ★

18 juni 2011 00:53

apple : bästa vän

 
Ingen bild

caspersisabelle

20 juni 2011 16:15

Casper är MIN !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 23 juli 2011 18:21


  frågestund igen , har verkligen inget att göra . fråga vad som helst , bara det är seriöst , & äre inte seriöst så svarar jag nt. okej?! :D   pussN / i ' ...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 23 juli 2011 16:01

häj ! har nt bloggat på ett tag men , ah beror på att jag har vart sjuk tyyyyp ^^ men aja , iaf , paula har sovit hos mej i två nätter , men det va i helgen ngn ggn . & vi va ute & träffa emil , as tråkigt !!!! ehm ... sen så har jag typ ah ,...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 16 juli 2011 16:00


hey . idag har jag typ gått upp ur min säng , ganska smart & göra det kände jag . sen så typ pallade jag nt att le , pallade nt att vara hemma . så drog till farmor 6 farfar dom muntrar alltid upp mig . skiten dödar mig . inget är som förr ...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 15 juli 2011 16:06

häy . jag sov hos mormor & morfar, & jag vaknade & jag tittade ut genom fönstret & såg att ett träd hade blåst ner i trädgården :S HAHA . ja , sen så jag har nt gjort ngt , me jag skriver mer sen . lovar .. :) aja .   puss / i ...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 14 juli 2011 21:39


juste jag glömmde.. men jag har gjort en ny blogg  http://www.PINKLADYY.devote.se jag vet nt vrf det inträffade mej , men jag hade lust , det är lite roligare att ha blogg på olika ställen . :) me jag ska ha kvar den här bloggen självklart ;)...

Presentation


seize the day ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards