g-oodis

Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

amen tjenar bloggen :)

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 18 juni 2011 16:05

hej alla söta läsare!

idag så vaknade jag av att gräsklipparen var utanför mitt hus :/

fast jag vaknade ändå vid typ 11-12 tiden, så det var härligt.

jau, jag tog cola det första jag gjorde.. hehe, det kanske inte förvånar dom flesta, men ni som inte vet, jag ÄLSKAR cola.

jag har varit jättetrött idag, & är fortfarande jävligt trött..

& om 4 dagar åker jag till Öland :)

jag saknar min casper ngt enormt !

mst fan träffa honom snart.

nu så sitter jag här hos kära farmor & farfar & äter jordgubbar & drickr coca cola, nt så dumt faktiskt.

inte världens bästa väder idag heller.

jau, hoppas på ett bättre väder kanske.


här kommer bilder på mej & min älskling <3

 


 

 

casper jacobsson ♥ isabelle tellström!

 casper, du är den enda för mej, jag behöver dej. jag älskar dej runt jorden.om jag kunde så skulle jag ge dej hela världen. jag klarar allt jag bara har dej vid min sida. utan dej så hade mitt hjärta vara tomt. jag ska aldrig lämna dej. du betyder mest för mej, utan dej ingen isabelle. du är solen i mitt liv. att ha dej vis min sida, det är vad jag alltid drömt om. jag lovar att alltid finnas här för dig. din personlighet är speciell, din värme oxå, din kärlek är underbar. du är det finaste som finns ! älskar dej mer än du kan förså. allt jag skriver här, så äre jag känner för dej älskling. du ska veta jag gör allt för dej. älskling, du är det bästa som hänt mej, jag lovar & aldrig lämna dej. du är hela min värld. du & jag. jag & du. vi. du får mej att kämpa vidare när allt är tufft. jag älskar dej till tusen. jag älskar dej mer än du anar. det är jättesvårt att förklara. du är finast, sötast, vackrast, snyggast, hetast, allt baby.

du gör mitt liv. du är den jag lever för. då vi två blev ett, det var då mitt hjärta började slå på riktigt. du är mitt allt. så uta dej är jag inget. dör du, så dör jag. du är mitt hopp, mitt liv, mitt hjärta, min själ mitt allt !

jag kan inte sluta tänka på dig. kortet du gav mig igår, det betydde oerhört mke för mig. ka nt förklara med ord hur mke det betydde. jag läser det om & om igen, jag började gråta, jag töt i minst 1 timme igår för det var så fint, & jag insåg att du menade det på riktigt det du skrev i kortet. jag vill ge dej hela världen ! du är mitt allt gubben, jag ger dej mitt liv älskling. du är allt för mig. älskling, du betyder allra mest gubben. älskar dej mer än du ågonsin kommer att förså.

26/4-2011 i mitt hjärta , det var då mitt hjärta började slå på riktigt ! <3









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 23 juli 2011 18:21


  frågestund igen , har verkligen inget att göra . fråga vad som helst , bara det är seriöst , & äre inte seriöst så svarar jag nt. okej?! :D   pussN / i ' ...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 23 juli 2011 16:01

häj ! har nt bloggat på ett tag men , ah beror på att jag har vart sjuk tyyyyp ^^ men aja , iaf , paula har sovit hos mej i två nätter , men det va i helgen ngn ggn . & vi va ute & träffa emil , as tråkigt !!!! ehm ... sen så har jag typ ah ,...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 16 juli 2011 16:00


hey . idag har jag typ gått upp ur min säng , ganska smart & göra det kände jag . sen så typ pallade jag nt att le , pallade nt att vara hemma . så drog till farmor 6 farfar dom muntrar alltid upp mig . skiten dödar mig . inget är som förr ...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 15 juli 2011 16:06

häy . jag sov hos mormor & morfar, & jag vaknade & jag tittade ut genom fönstret & såg att ett träd hade blåst ner i trädgården :S HAHA . ja , sen så jag har nt gjort ngt , me jag skriver mer sen . lovar .. :) aja .   puss / i ...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 14 juli 2011 21:39


juste jag glömmde.. men jag har gjort en ny blogg  http://www.PINKLADYY.devote.se jag vet nt vrf det inträffade mej , men jag hade lust , det är lite roligare att ha blogg på olika ställen . :) me jag ska ha kvar den här bloggen självklart ;)...

Presentation


seize the day ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards