g-oodis

Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

everything i do i do it for you .

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 20 juni 2011 15:59

hejsan!

idag vare as gött väder.

jag vaknade av att solen kom rätt i ögonen på mej -.-

aja, man vaknade iaf glad, för det är fint väder för en gångs skull!

på torsdag drar man till Öland då.

hoppas på ett fint väder där med.

jau, jag sitter ju hos kära farmor & äter hallon !

sketa gött ju :3

äre för kallt att sola lr?!

annars sätte jag väl mej i trädgården & schteeeker fan ;)

annars äre as chill här, & au.

samma som vanligt typ.




saknar min casper ngt grymt mke.

jag orkar fan nt vänta mer.

jag mst träffa han snart !

jag kan nt leva såhär, han gör fan mitt liv världefullt.

skulle jag nt ha honom, så vet jag fan nt vad jag skulle gjort.

casper, jag ger dej mitt liv, jag ger dej mitt allt!

du är mitt ända hopp, jag ska aldrig lämna dej, jag behövr dej!

jag ska aldrig behandla dej kallt.

du gör mitt liv.

att vara utan dej är.. ah skit jobbigt. 

jag gråter nästan varje dag, & tänker på dej varje jävla sekund som går!

när jag väntar på att du ska logga in på msn & det kommer upp

"älskling(L)" har loggat in. då blir man helt varm i kroppan & bara längtar på att få prata med dej igen!

jag älskar dej av hela mitt hjärta, & du betyder allt för mig !

min pojkvän är min bästavän !

Casper Jacobsson, du är den enda för mej!

<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 23 juli 2011 18:21


  frågestund igen , har verkligen inget att göra . fråga vad som helst , bara det är seriöst , & äre inte seriöst så svarar jag nt. okej?! :D   pussN / i ' ...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 23 juli 2011 16:01

häj ! har nt bloggat på ett tag men , ah beror på att jag har vart sjuk tyyyyp ^^ men aja , iaf , paula har sovit hos mej i två nätter , men det va i helgen ngn ggn . & vi va ute & träffa emil , as tråkigt !!!! ehm ... sen så har jag typ ah ,...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 16 juli 2011 16:00


hey . idag har jag typ gått upp ur min säng , ganska smart & göra det kände jag . sen så typ pallade jag nt att le , pallade nt att vara hemma . så drog till farmor 6 farfar dom muntrar alltid upp mig . skiten dödar mig . inget är som förr ...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 15 juli 2011 16:06

häy . jag sov hos mormor & morfar, & jag vaknade & jag tittade ut genom fönstret & såg att ett träd hade blåst ner i trädgården :S HAHA . ja , sen så jag har nt gjort ngt , me jag skriver mer sen . lovar .. :) aja .   puss / i ...

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 14 juli 2011 21:39


juste jag glömmde.. men jag har gjort en ny blogg  http://www.PINKLADYY.devote.se jag vet nt vrf det inträffade mej , men jag hade lust , det är lite roligare att ha blogg på olika ställen . :) me jag ska ha kvar den här bloggen självklart ;)...

Presentation


seize the day ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards