g-oodis

Alla inlägg under juni 2011

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 5 juni 2011 16:08

idag har jag vart med paula & vi har typ gått runt överallt, & sen så träffa vi (skummisar) -.- XD

ah, & sen så typ köpte COLA , & choklad, & min smällte!

aho, & så har vi typ gått lite mer.. 

ehm & ah, nu så sitter vi här & ska snart träffa ellen lindberg.

men skriver mer sen,


pusshej.

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 4 juni 2011 12:50

 bjuder på en bild :)

kommentera.

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 4 juni 2011 12:43

tjeeena :D

vaknade idag av att paula kom till mej, (mormor) .. paula, väck mej nt :(( XD

& så satt hon på värsta dunk musiken -.-

jaja, pigg vart man iaf.

sen så gjorde ma iordning sej & s.v

& snart blire att schteeeeka hela dagen !

gött :D

kommer en liten bild :D

pusshej.


Av isabelledengrymmaaa' ★ - 3 juni 2011 19:19

                 hejhej !

lite bilder på mej :D

ehm.. idag vare galet skönt ute.

solade typ i ngra timmar, & drack underbar COCA COLA !

& lyssna på musik, sen så har ma garvat massa & så fick ja träffa min nya kusin idag :D
sen så har jag ah, suttit här :D

kommentera bilderna,

pusshej! ♥



Av isabelledengrymmaaa' ★ - 3 juni 2011 14:48

VECKANS SÖTNOS

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 3 juni 2011 14:00

godmorgon !

idag vaknade jag faktiskt kl. 10.54 o:

& tog ett glas Cola, fast jag har Cola förbud :((((((

drf vaknade jag tidigt & tog Cola :DD

& sen så typ kolla tv, & sen gick ja & duscha, & torka håret sen, platta håret, sminka mej, fixa mej lite & så som vanligt, & sen så lyssnar jag på muuuuuusik :D
musik ♥ isabelle = sant.

nu så sitter man här & kollar runt, & snart drar man till motala!

& ska schteeeeeka liiiite hos mormor & morfar, gött med värme & musik.

jao, blir mer om att blogga sen, ;)


pusshej.

  får la bjuda på en bild oxå, när man ändå bloggar :)


puss.

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 2 juni 2011 19:44

 

  mihihihihihihihihihi, muuuuuusik på högsta volym!
innan jag satte på mej hörlurarna & jag hade högsta volym, & morsan fick rycket XD.

nu så sitter man & lyssnar på justin bieber, & lite mer :D
fiiiiina bilder oxå, ;p

lite så där gulligt c:

ni gillar väl wadcambilder? ;)

jajajajaj..

ska lyssna vidare nu!


pusshej.

Av isabelledengrymmaaa' ★ - 2 juni 2011 17:18

   

mihhihihihihihi, lite gulliga bilder?  c:

kommentera ? :)


aja, sitter & äter pizza & dricker Cola, nt så dumt :)

har saknat min COLAAAAAA :D

sen så håller man på med nya headergrejjer till bloggen xd

ja, chill här :p

ngn som kanske har lust att träffas sen på stan lr ngt? :)

har tyvärr inget att göra.

aja.


pusshej.

  

Presentation


seize the day ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards